Nyt jännittää. Huomasin, että täällähän oli käynyt peräti 72 uniikkia vierailijaa. Toivottavasti tulette uudelleenkin.

Joku kommentoi, että laitahan puhelin yöksi pois päältä, niin en herää. Niinhän se ennen olikin. Takaraivossa on kuitenkin semmonen pelko, että mitä jos jotain sattuu jollekin keskellä yötä - ja minä välitän enemmän yöunistani? Tai jos minulle sattuu jotain? Hmm.. Ehkä tyydyn tähän.

Tänään sataa. Kengät ihan läpimärät, hiukset lättänät ja Kaunis Poikakin vain yski. Höh. Luennoille oli jaksanut raahautua vain kourallinen ihmisiä, ja vanhan työpaikan asiat raastaa. Auts. Mutta silti tänään on ollut Hyvä Päivä.

Rahatilanne on viime aikoina ollut viimesen päälle miinuksella, nyt alkaa helpottaa - velkojen perintää ;) Ehkä saankin syötyä tässä kuussa joka päivä.